https://bala24.com/
فاطمه عمرانی

22

مقالات

5

بازخورد

اینستاگرام

معرفی قابلیت جام achievement در ریلز اینستاگرام و راهنمای دریافت و استفاده از این قابلیت

استفاده از قابلیت جام achievement در اینستاگرام یک تجربه جذاب است.در این مقاله به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید به این جام ها در اینستاگرام دست پیدا کنید و از این امکانات جدید به بهترین شکل استفاده کنید.


دستاورد “Achievement Rails” در اینستاگرام، یک ویژگی مهم برای زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام می باشد که به شما این اجازه را می‌دهد تا پست‌های خود را در زمان‌ها و تاریخ‌های مشخصی که از پیش تعیین کرده اید، منتشر کند. این قابلیت باعث می شود که محتوای خود را بهتر برنامه‌ریزی و مدیریت کنید.

در این نوشته از وب سایت بالا 24، به طور کامل دستاورد achievement ریلز قابلیت زمانبندی پست در اینستاگرام را  توضیح خواهیم داد؛ بنابراین با ما همراه باشید تا بتوانید به صورت صحیح از این قابلیت جذاب در اینستاگرام استفاده کنید.

معرفی قابلیت achievement اینستاگرام

achievement در اینستاگرام به معنای دستاورد یا جام می باشد و باعث می‌شود کاربران ویدئوهای ریلز بیشتری پست کنند. با این به‌روزرسانی جدید، اینستاگرام شما را تشویق می‌کند تا ویدیوهای ریلز بیشتری بسازید و به و به تولید محتوای جدید ادامه دهید.

آموزش استفاده از achievement در اینستاگرام

بعد از انتشار ویدیوهای ریلز خود، به صفحه پروفایل بروید سپس به تب آرشیو (Archive) مربوط به ویدئوهای ریلز بروید و ویدئوی مورد نظرتان را انتخاب کنید، سپس بر روی سه نقطه در بالا کلیک کنید؛ در صفحه‌ نمایش داده شده، گزینه “achievement” را انتخاب کنید.

برای دریافت achievement، چهار روش مختلف در نظر گرفته شده است که همگی برای تشویق کاربر به انتشار بیشتر ویدئوهای ریلز ساخته شده‌اند. این 4 روش به شرح زیر است:

Trendspotter: موسیقی یا یک افکت محبوب را به ویدئوهای خود اضافه کنید؛ اینستاگرام هر هفته آنها را در استوری‌های جدید منتشر می‌کند و این به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید.

Creative Streak: برای کسب این دستاورد، باید هفته ای 2 ویدیو ریلز ایجاد کنید.

Collaborator: ویدئوهای خنده‌دار یا آموزشی را با محتوای خود ریمیکس کنید.

Community Builder: از استیکرها برای ویدئوهایی خود استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری را به صفحه خود جذب کنید.

در حال حاضر، هنگام استفاده از دستاوردها (Achievements) ، گزینه‌های Trendspotter و Creative Streak به شما پیشنهاد می‌شوند.

همچنین، اینستاگرام نیز قصد دارد قابلیت دیگری به نام ” achievement” برای خالقان محتوا ارائه دهد که یک سیستم پاداش جالب است؛ در این سیستم، فعالیت‌های متنوع خالقان محتوا ثبت خواهد شد.

به طور مثال، استفاده از کوئیزها و نظرسنجی‌ها مواردی هستند که به آن‌ها جوایز خوبی اهدا داده می شود و افرادی که جوایز را به دست آورند، از طریق اعلان‌ها به آن‌ها اعلام می‌شود.

اهمیت استفاده از قابلیت achievement

اینستاگرام در حال حاضر به شدت روی قابلیت ریلز تمرکز کرده است و دلیل این تمرکز، رقابت شدید با برنامه تیک تاک است. آخرین سیاست‌های اینستاگرام تشویق کاربران برای ایجاد محتوای ریلز است؛ آدام موسری، مدیر اینستاگرام، گفت که کاربران مشتاق تماشای ویدیوهای بیشتری هستند، بنابراین برای پاسخگویی به این تقاضا، باید ویدیوهای بیشتری را در قالب ریل منتشر کنیم.

از سوی دیگر، قابلیت پاداش یا دست آورد، ویژگی جدیدی نیست و این نشان دهنده خلاقیت کمپانی نمی‌باشد چراکه قبلاً شبیه آن، در ویژگی Snap Streak وجود داشت. در Snap Streak، دو نفر برای حداقل 3 روز در چت های خصوصی خود، هر 24 ساعت یک عکس (اسنپ) و یک پیام متنی ارسال و دریافت می‌کردند. پس از ارسال و دریافت این موارد به مدت 3 روز، آنها یک ایموجی ویژه دریافت می‌کردند که نشان دهنده شروع streak آنها بود. کاربران به شدت تلاش می‌کردند تا streak خود را حفظ کنند و برخی حتی تا 6 سال متوالی این فعالیت را ادامه دادند.

راهنمای دریافت achievement اینستاگرام

با رعایت چند اصل، می‌توانید دستاوردها را کسب کنید:

استفاده از آهنگ‌های پرطرفدار
استفاده از افکت‌های ریلز
ریمیکس و همکاری با دیگران
استفاده از نظرسنجی و کوییز
آپلود حداقل دو ویدئو ریلز در هفته

مزایای قابلیت achievement در اینستاگرام

زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام نه تنها تعداد تعاملات و لایک‌ها را افزایش می دهد، بلکه به کاربران و کسب و کارها کمک می کند تا به اهداف شخصی و حرفه ای خود دست یابند.
 که در ادامه به تفسیر مزیت های زمان‌بندی پست‌ها و راهکارهای بهبود آن می‌پردازیم.

بهبود تعامل با کاربران:

زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که در زمانی که مخاطبانشان فعال‌تر هستند پست خود را منتشر کنند. این کار باعث افزایش تعامل، لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری ها می شود.

مدیریت بهتر برنامه‌ریزی:

برنامه ریزی قبلی پست ها و محتوای اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که زمان دقیق انتشار محتوای خود را تعیین کنند. این کار باعث کاهش استرس و فشار میباشد و به بهبود کیفیت محتوای منتشر شده کمک می‌کند.

ارتقای استراتژی بازاریابی:

برندها و کسب و کارها می توانند با استفاده از زمان بندی پست ها، برای بهبود استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند و با استفاده از آن محتویاتشان در موقعیت‌های مهم‌تری قرار بگیردو افراد بهتری را به سوی برند خود جذب کند.

کلام آخر

در دنیای امروز، اینستاگرام به شدت محبوب شده است و افراد زیادی به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد فالوورهای خود و ماندن در بالاترین جایگاه این پلتفرم هستند. در این مطلب به بررسی عملکرد ریلز اینستاگرام پرداختیم.

امضا : نمونه امضا

تاریخ : 1402/11/04

عنوان ویدیو

عنوان مقاله ها